2010-11-24

Intryck.... och uttryck

Sitter här med så många ideeer, om hur man skulle kunna göra om pengar fanns, om tid fanns, om material fanns, om plats fanns....om, om, om..... Ja menar det är väl jag som mest begränsar mig själv!

Man finner så otroligt mycket inspiration därute och nu stundar julen med förhoppningsvis lite kreativa lösningar på inslagningar. Varför kan man inte bara slå in ett paket å låta de vara så... Nänä, man vill ju göra de så galet fint som möjligt.





Älskar att arbeta i filt men tyvärr har butiken här i stan försvunnit där man kunde köpa små A4-filtsark så nu blir de att leta på nätet. För nu skall det filtas.

Vi systrar bestämmer ju varje år att de inte skall köpas ngt till varandra men jag älskar att ge bort saker så något litet brukar de få, de har ju inte klagat ännu. Har även fått ett uppdrag av en syster att fixa julstrumpor åt hennes tjejor så de skall vi nog grunna lite på nu, kanske blir de i filt!!!

Hittade ett superroligt bord som inte kan vara så svårt att göra själv, jag är ju tjejen som anser att allt kan man göra själv, därav att de aldrig blir något gjort..Haha.. Jag är ju ett stort fan av leksaker och brukar faktiskt fortfarande önska mig sådana saker till jul och födelsedag. Förra året hade jag vart så snäll att den stora svarta Brio taxen fick komma och bo hos oss....


Kuben kommer från http://www.clab4design.it/
Nä nu blir de intag av lita Java och en tallrik Yoghurt.

God förmiddag på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar