2011-11-09

Tillbaka.....

Herregud vad livet går fort... och nu tänkte jag också leva!!!
Hittar tillbaka till mig själv mer och mer och till kreativiteten...
Så fortsättningsvis blir väl denna blogg en kanal ut för att visa vad jag gör och vad som rör sig i mitt huvud..

Jag har börjat tillverka armband i filt samt leksandsband i olika utföranden, samt "tags"som blir till halsband eller nyckelringar... så otroligt roligt att få skapa.
Vill ju kunna sticka ,virka och brodera också för det är jag väldigt mycket mindre bra på om man säger så.... Virkade en duk i åttonde klass som endast blev hälften så stor som tanken var då jag virkade så hårt!!!Min syslöjdslärarinna var inte imponerad... Men jag kanske kan nu?

Och vet ni vad...Hur grymma är inte dessa?? Inte för att jag har ont om skor men de hade ju setat som schmäck på foten lite varmare dagar och sedan ett par näbbstövlar, eller beakboots som de heter idag de lite kallare dagarna...








Skor från www.brandos.se och www.dockstasko.com ....Snart kanske de hittat till min garderob..


Ha en grymt trevlig onsdagseftermiddag så kommer jag tillbaka med ett armbandsinlägg senare... / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar